"Exchange is not something that can be understood, because it cannot be defined. It can only be experienced. We can tell you “Oh exchange is this amazing thing where you go to another country for a year and learn a new language and culture.” Well in my opinion that just does not do Exchange any justice. It is much, much more than that. Exchange is more difficult than moving to a new town. But, more valuable than all the money in the world. Exchange is not a Year in the Life, but a Lifetime in a Year."

tirsdag den 18. februar 2014

Her bor jeg


Kom lige i tanke om, at jeg slet ikke har postet nogen billeder af hvor jeg bor. Det er alt for dårligt, og dem får i da lige her :-)















Fisken Sunset :)



Og nu til den bedste del: Mikayla og Rebekkas værelse :)


Min del af værelset

Mikaylas del af værelset



Reolen til venstre er bare en lille del af alle mine ting. Jeg er efterhånden begyndt at undre mig over, hvordan jeg nogensinde skal få det hele med hjem :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar